Sayfalar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

31 Temmuz 2020 Cuma

KAFKA

Yine geldin,
Gecenin en olmadık saatinde...
Git, diyorum, git, yorgunum
Anlamıyorsun, anlat diyorsun gözlerinle
Nasıl da sevilesi,
Nasıl da öpülesi bakıyorsun, kıyamıyorum
Fırtınalardayım, diyorum
Çok yoruyor insanlar beni, diyorum
Sen de yorma bu saatte...
Olsun, diyorsun, ya sev ya anlat!
İkisini de yapıyorum,
Sevdikçe dinleniyorum,
Anlattıkça duruluyorum.
Bitti mi, diyor bakışların
Yine kaçacak gibi,
Yine peşinde koşturacak gibi,
Avuçlarımdan sıyrılıyorsun.
Bitmedi, diyorum, bitmiyor,
Dinlerim ama bir şartla,
Diyorsun miyavlayarak,
"göbeğimi kaşı..."
           - Buket Tahmaz Savaş -

Hiç yorum yok:

YELKENLİ TEKNEDE YAŞAMAK

     Belki de hayatımızın en radikal kararı...        Çoğumuzun "bir karavanımız olsa" düşüncesi ömrünün bir vaktinde aklından geç...